ensamstaendepappan

Pappa, Lycklig och Sökande

Länge sen den blev bloggande!

Kategori: Allmänt

Det har hänt en del på umgänges sidan kring min son! Idag fick jag ett sms om att familjrätten var inbokat på fredag och att jag måste vara där trotts att jag berättat att jag inte kan detta.
 
Min sons mamma kräver ensamvårdnad med bevakat umgänge med mig vilket gör mig otroligt ledsen och nere, vet inte hur jag ska klara mig utan min son och jag hade hoppats vi kunde undvika att bråka kring vår son. Jag vet att jag förlorar en tingsrätts förhandling kring en sådan här fråga då min bakgrund inte är den bästa samt att jag är pappa då givetvis vilket direkt lägger en i underläge.
 
Det är för grabben jag lever, utan han kunde jag lika gärna lägga mig och dö och det är precis så det känns just nu. Det är en otroligt dålig timing då jag har ny flickvän och hon dras in i detta vilket gör att vi får det dåligt indirekt.
 
Hoppas på en lösning som ger mig livslust igen! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: