ensamstaendepappan

Pappa, Lycklig och Sökande

Fräscha upp tankarna!

Kategori: Allmänt

Då åker jag iväg från den mini semestern jag har nu vidare mot en helt egen mini semester utan någon kring mig efter det som hänt idag. Jag känner att jag behöver rensa tankarna och själv få klara ut saker som händer i huvud.
 
Jag vet inte hur jag ska orka att inte träffa grabben annat än under bevakade besök, den som ringt in och sagt att han far illa hos mig kommer jag inte vara nådig mot utan anser att det är förjävligt att man klara av att ljuga om en sådan sak då det skadar både mig men allra mest min son som inte får träffa sin pappa annat än någon dag i måndaden.
 
Varför är sverige kvar i 1940 talets sätt att se kvinnan på när världen är på 2012? Kvinnan är inte bättre som förälder bara för dom föder barnet utan det är i många fall precis lika mellan en mamma och en pappa!
 
Usch o fy, gråter floder men ingen bryr sig när det gäller en pappa utan då har man sig själv att skylla. Hade det varit en mamma som det hände hade det varit andra visor i rättssystemet i sverige. 
 
Det min sons mamma gör nu är egenmäktighet med barn men ändå bryr sig inte polisen för att jag varit kriminell och suttit i fängelse, för enligt polisen, kriminalvård och SOC kan man inte förändras verkar det som!
 
Dags att åka, men tack för att du stanna och läste!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: